torsdag 24 augusti 2017

Mitt sommarminne 2017

Mitt bästa sommarminne var när jag var på Summercamp i Kulturum. Det är som en dansskola. Vi dansade modern dans dom första fyra dagarna. Jag hade aldrig dansat modern dans förut så det var kul att testa på något nytt. den sista dagen fick vi testa på Poping, Street dance och Brake dance. Det var också kul.



Kallaste badet var När jag var hos min farmor och farfar i Umeå. Dom bor nära havet. Man behöver bara gå en liten stig till havet. Vi gick i och mina fötter frös ihjäl! Man behöver gå jätte långt innan det blir djupt. I Umeå så regnade det ena sekunden och andra sekunden så var det sol.




Godaste glassen var i Italien när vi var på en marknad. Det fanns en glass kiosk och jag valde en blå glass med banan och jordgubbssmak. Den smaken var jätte god. recommend. Det konstiga är att glassen var blå. 




Det äckligaste jag åt var sik hos min farmor och farfar. Sik är en fisk. Farfar hade saltat den fööör mycket. Vi hade fisken på mackor.




Den roligaste personen var helt klart Elva!! Hon och jag hade väldigt roligt på klubben. Jag har varit på klubben i ungefär tre veckor. 



Det jobbigaste ögonblicket var när vi åkte hem/till från farmor och farfar. Det tar 12 timmar att åka bil dit!😩


Det pinsammaste som hänt mig var när jag fick en pojkvän och min kompis bärettade det för två lärare.😩



Det roligaste ögonblicket var nog när jag var i Italien och badade med min låtsas bror i hotellets pool. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar